‘Een logo? Och, dat maak ik zelf wel even in Word.’

Het is makkelijk om de kracht van een professioneel logo te onderschatten voorbij te gaan aan het doel van een goede huisstijl. Een goed logo ontwerp is namelijk een waardevolle investering. Het logo – en daarmee de volledige huisstijl van jouw bedrijf – geeft de identiteit van het bedrijf weer en is mede bepalend voor het imago. De kleur, het beeld en de stijl van het logo zijn het gezicht naar buiten en daarmee letterlijk het visitekaartje van het bedrijf. Een sterk en pakkend logo straalt voor de klant vertrouwen uit en dat werpt zijn vruchten af.

Iedere uiting van jouw bedrijf – of dit nu de website is, een advertentie, een folder of een brochure – vergroot de herkenbaarheid. Denk maar aan de KLM en direct komt de typerende kleur blauw in u op. De leeuw en de kleur oranje associeert u met de ING. Het is dus erg belangrijk dat het logo ontwerp en het ontwerp van de huisstijl naadloos aansluit bij de positie die je wilt innemen. Een professioneel logo en huisstijl dragen bij aan jouw onderscheidend vermogen.

Eijgen Stijl verzorgt graag de belangrijke stap om jouw marktpositie te versterken en (potentiële) klanten kennis te laten maken met de nieuwe huisstijl.
Bij het ontwerpen van een logo en een huisstijl wordt onder andere gezorgd voor:

  • het doornemen van de visie van jouw bedrijf;
  • het meedenken over welke sfeer het logo ontwerp moet uitstralen;
  • het opstellen van digitale proeven van het ontwerp;
  • het aanleveren van bestanden die je in druk en online kunt gebruiken.

 

Maar Eijgen Stijl ontzorgt ook! Door goed te luisteren naar jouw wensen, deze zo helder mogelijk te vertalen naar een logo ontwerp en dit in een kort tijdsbestek te kunnen realiseren, is jouw bedrijf binnen no time klaar voor een nieuwe start. Er kan aansluitend ook gezorgd worden voor het drukken van visitekaartjes, briefpapier en ander stationery. En om alles onder één paraplu te houden ontwerpt Eijgen Stijl ook brochures, folder, flyers, uitnodigingen en jaarverslagen.